Notícies de Sant Cugat del Vallès

La CUP Sant Cugat i Procés Constituent és marquen com a objectiu prioritari per aquesta legislatura la municipaltzació de serveis i, més concretament, la remunicipalització de serveis estratègics com ara l'aigua en benefici de tota la població. És per això, que en aquest primer ple ordionari del mes de juliol presentaran una moció en aquest sentit i per la creació d'una comissió que estudïi la possibilitat i viabilitat de municipalitzar la gestió d'aquest recurs bàsic.

Des de la Candidatura CUP-PC, no volem deixar passar l'oportunitat d'explicar el nostre posicionament al passat ple en què es va aprovar el Cartipàs Municipal. Aquest element és el que determina les retribucions que percebran els regidors amb cartera els regidors a la oposició, i igual o més important qui compondrà el gruix dels càrrecs eventuals (altrament dits càrrecs de confiança)

En els punts subjectes a votació, la CUP-PC vàrem procedir de la següent manera:

Ja tenim aquí la Festa Major i amb ella la missa oficial - i institucional - que any rere any es fa pel dia de Sant Pere. Des de la CUP Sant Cugat sempre hem denunciat aquest acte institucional i aquest any, evidentment, no serà diferent

La CUP de Sant Cugat declinem assistir a la missa oficial de Festa Major que se celebrarà aquest dilluns 29 de juny (Sant Pere) per coherència ideològica. La nostra actuació defensa la laïcitat de les institucions per preservar la separació entre religió, institució i política.

Ahir, la CUP Sant Cugat vam celebrar la ja tradicional Calçotada Popular que cada any organitza l'esquerra independentista del nostre poble. Més d'un centenar de persones es van acostar a la plaça i es va aprofitar per donar el tret de sortida a la precampanya que ens marca la fita de les eleccions municipals del 22 de maig.
La CUP de Sant Cugat demanarà al Ple Municipal d'aquest mes d'abril, l'últim ple ordinari d'aquesta legislatura, el suport i la solidaritat amb els i les condemnades pels fets del 15-J del 2011 al Parlament.
La CUP-Procés Constituent ha presentat els 35 noms de la llista electoral per aquestes properes eleccions municipals del 24 de maig. Amb la consigna #RevolucionemSantCugat es presenten amb l'objectiu de sacsejar la ciutat i treballar per un canvi de prioritats. Una llista representativa del món local i dels moviments socials és l'aposta per assolir uns bons resultats.
En aquestes properes eleccions municipals, la Candidatura d’Unitat Popular, després d’un intens debat entre la militància, hem decidit no concórrer a les eleccions de la presidència de l’EMD de Valldoreix pels següents motius:
La CUP de Sant Cugat i Procés Constiuent continuen fent camí plegats de cara les eleccions municipals del 24 de maig i han elaborat conjuntament un codi ètic on desenvolupen els seus principis d'acció política i compromisos de cara la ciutadania. És aquest el seu adn i uns principis bàsics insubornables que demostren una manera diferent de fer política.
La CUP de Sant Cugat presentarà pel Ple Municipal del mes de març una moció que busca refermar el suport de l'Ajuntament de Sant Cugat al model cooperatiu. La proposta es demanar la retirada del projecte de Llei de Cooperatives de la Generalitat impulsat pel Conseller Felip Puig, perquè altera els principis bàsics del model cooperatiu i així elaborar una nova llei amb la participació de tot el món cooperatiu català.
Aquest dimecres s'ha fet la presentació pública de la candidatura municipal formada per la CUP Sant Cugat i Procés Constituent iniciant així el camí cap a les eleccions municipals del 24 de maig. La candidatura de l'esquerra transformadora a la ciutat, s'ha presentat a la Creu de Terme del Monestir de Sant Cugat i, entre moltes altres coses, ha deixat ben clara la necessitat i la importància d'una força rupturista com alternativa real de govern a la ciutat.

Pàgines