Moció en nom de la xarxa de suport del casa de joves "La Xesca" en suport a l'existència d'espais d'apoderament pel jovent de la ciutat

Des de la CUP-PC, juntament amb ICV portem per al Ple de juny una proposta que han entrat els joves del col·lectiu La Xesca en que es demana a l’Ajuntament de Sant Cugat que es posicioni a favor del casal de joves “la Xesca” i en suport a l’existència d’espais d’apoderament pel jovent de la ciutat.

El casal de joves “la Xesca” és un espai que neix de l’autorganitzatzació juvenil amb la voluntat de crear un espai de referència de i per als i les joves. Ubicat en un edifici propietat de solvia i vuit des de fa més de 8 anys, conjuguen la batalla per la referencialitat juvenil i en el barri, com la lluita contra el model especulatiu que ens ha portat a l’actual situació econòmica.

És per això que ens agafem la proposta que ens ha fet arribar el col·lectiu de joves La Xesca per a que l’Ajuntament de Sant Cugat es posicioni a favor de l’existència i del projecte del Casal La Xesca.