Col·labora amb la CUP a la campanya pel SÍ al referèndum

Com bé sabreu, aquest 1 d'octubre hi ha un referèndum i tot i que l'estat espanyol està fent tot el possible per a que això no sigui, cal que tota la ciutat sàpiga que estem en campanya electoral i mantinguem amb fermesa que aquest 1 d'octubre a Sant Cugat es votarà.

Per això us condidem a participar en el Comitè de campanya VIURE VOL DIR PRENDRE PARTIT de la CUP, comitè que s'encarregarà de tota la part de coordinació, difusió, actes ... de la campanya pròpia de la CUP que farà a Sant Cugat.

Aquesta campanya que comença el 15 de setembre, per molt que ho intentem, no serà una campanya normal i vindrà marcada per les ordres de la fiscalia, estat,... tot el que ens vagi arribant i fins a on nosaltres estiguem disposats a arribar. De moment sabem que a Sant Cugat, no se'ns permetrà fer (o es retirarà de la via pública, o no es donarà permís o...) tot allò que faci una referència explícita al referèndum, per això cal que siguem cauts i anem veient pas a pas com es van succeint els esdeveniments i com actuar.

Les tasques d'aquest comitè seran:
  • Difusió:
    • ENCARTELLADES: Amb nocturnitat i sense alevosia s'anirà a encartellar i emplafonar la ciutat. Tenim cartells, plafons, adhesius i pancartes. ...

• PARADETES INFORMATIVES: tenim el permís per a fer-les, ja que no hem informat de quin és el motiu de la paradeta. El que sí que sabem és que la única forma que no ens facin desmuntar-les és en el cas que siguem molta gent, molta. És per això que és necessari que, ara més que mai, participem massivament de les paradetes, encara que sigui simplement fer acte de presència, bulto, passar la tarda al carrer o sentir-se tant útil com un càctus. Cal que siguem molta gent. Per sort, enguany només fem 5 paradetes, són poques, per a que puguem fer l'esforç de participar-hi.
      Les paradetes només es tiraran endavant en el cas que es confirmi que tenim a suficient gent per a fer-la.

• Vídeos #PrenPartit: farem uns vídeos de no més de 15-20 segons que una persona sortirà dient una frase, que serà "Per ................, prenc partit"
    Aquesta estructura de la frase serà per a tothom igual, i el contingut serà el que cadascú hi vulgui posar. Exemples: "Per un nou país on l'educació sigui una prioritat, prenc partit", "Per una república on el dret a l'habitatge estigui garantit, prenc partit", (...) laboral, feminisme, ecologisme, drets.... pot ser tant concret o general com cadascú vulgui posar.
    Per fer aquestes gravacions es farà un "foto-matón" al temerari on gravarem els vídeos (fons blanc, sols a una sala i dir la frase ràpidament). Si algú volgués fer una frase i creu que coneix de un emplaçament que li pot donar més valor o qualitat al vídeo, parlem-ne, que segur que queda molt millor (exemples: defensa del territori es pot fer a torrenegre, defensa de la sanitat davant d'un CAP o
    Participar dels vídeos és voluntari, però posar cares i persones a la campanya és important. Als qui digueu que hi voleu participar us passarem convocatòria d'hora i lloc.

• Altres accions: segurament es duran a terme altres accions. Un cop creat el canal de comunicació, us farem arribar noves convocatòries.

• Coordinació i organització del referèndum: Aquest grup que ha d'agrupar a vària gent, també ens ha de servir per estar preparats i atents als esdeveniments i saber com actuar, previ al referèndum i per a la celebració d'aquest. Veurem com es desenvolupa tot plegat i si es necessita a personal per a dur a terme certes accions.

Com ens comunicarem? Farem una llista de correu electrònic on us farem arribat tota la informació si és que us en hem de fer arribar (graelles de torns per apuntar-nos a les paradetes o encartellades, convocatòries, presència a rodes de premsa....) També farem un grup de telegram per poder tenir una comunicació més ràpida/directa. Per a un bon funcionament del grup és molt important deixar clar quin és l'ús d'aquest grup, abstingueu-vos de posar valoracions personals, generar debats no pertitnents o fer spam, segur que trobem altres canals on fer arribar aquestes inquietuds

Si vols participar del Comitè de Campanya de la CUP a Sant Cugat cal que omplis el següent formulari on es demanen les teves dades personals per poder-nos posar en contacte amb tu.
INSCRIVIU-VOS AQUÍ

També pots fer arribar aquest correu electrònic a qui consideris que realment pot ser del seu interès, preper a la CUP, per a que també hi participi.

Xarxes socials de referència:
Facebook, instagram i twitter recorda de mencionar a @cupsantcugat i a @cupnacional (fb: @unitatpopular)
i HT's #prenpartit i #SantCugat

Per a qualsevol dubte o consulta podeu parlar amb en Pau Sànchez o a [email protected]

Per això us condidem a participar en el Comitè de campanya VIURE VOL DIR PRENDRE PARTIT de la CUP, comitè que s'encarregarà de tota la part de coordinació, difusió, actes ... de la campanya pròpia de la CUP que farà a Sant Cugat.