VOLEM TOTS ELS PAPERS !

Des de la CUP Sant Cugat us volem fer saber que ens solidaritzem i volem estar al costat de la Comissió de la Dignitat reivindicant el retorn de tots els papers que l'Arxiu de Salamanca té segrestats. És davant aquesta arribada nova de documentació, que en part celebrem, que volem denunciar els retards i dilacions que hi ha en el procés de devolució per part del Ministeri amb la ministra Sinde al capdavant. Igual que la Comissió de la Dignitat volem recordar que ja fa més de cinc anys que es va aprovar la llei del retorn i encara no s'ha acabat el procés, ans el contrari, falta més del 20% de material per tornar si sumem documentació privada i material públic, de partits o oficial. És per això que des de la CUP Sant Cugat reivindiquem el retorn de tots els papers i material i ens sumem a la concentració que ha convocat la Comissió de la Dignitat avui dilluns a les 16.30 h. davant l'Arxiu Nacional de Catalunya on reclamarem que, d'una vegada per totes, ens siguin retornats tots els papers. Així mateix emplacem al poble de Sant Cugat a mobilitzar-se davant aquesta nova vulneració dels nostres drets com a poble i els animem a participar també de la concentració convocada