PUNTS DE TROBADA (AGENDA)

Perquè entenem la participació com una eina bàsica i imprescindible de qualsevol societat i realitat que s’anomeni democràtica i en la creença de la necessitat de la implicació popular en els afers públics, fidels a la nostra filosofia assembleària, des de la Candidatura d’Unitat Popular de Sant Cugat del Vallès emplacem als i les santcugatenques a participar d’unes assemblees populars per marcar els eixos principals i fonamentals del programa marc de la nostra candidatura per les eleccions municipals del 2007.No entenem la política si no es feta des del poble i per al poble i és des d’aquesta corresponsabilitat que totes i tots hi tenim alguna cosa a dir i a fer per cercar solucions als problemes que com a col·lectiu ens afecten. Associacions de veïns, entitats culturals, organitzacions juvenils, col·lectius ecologistes, ateneus i casals, als nouvinguts i als que no en sou... des de les persones cap a la col·lectivitat i de la col·lectivitat cap a les persones construïm un altre Sant Cugat

DATES DELS PUNTS DE TROBADA

Democràcia Participativa. 15 de març a les 20 h. a la Masia Torreblanca