Orgullosos de ser espanyols

Les últimes setmanes, arrel de l'acció de l'alcalde Recoder de penjar la bandera espanyola al balcó de l'ajuntament, hem assistit a les felicitacions per part d'alguns líders de grups polítics locals.

Que la dreta regionalista de CiU pengi la bandera espanyola (després de rebutjar penjar l'estelada durant la diada de l'11 de setembre) no ens sorprèn. Tampoc ens sorprèn que la senyora Berta Rodríguez Callao s'afanyi a felicitar l'alcalde per demostrar que és més espanyola que ningú. I cada cop ens sorprèn menys, que aquells que de manera oportunista s'anomenen d'esquerres i catalanistes, vulguin competir amb els populars pel que fa a l'espanyolitat: Salvador Gausa deia la setmana passada que se sent orgullós de ser espanyol i remarca que les 4 banderes que pengen a l'ajuntament el representen.

Més enllà del fet que els i les membre de la CUP no ens sentim en absolut representats per una bandera que per nosaltres significa imposició, convidem a la secció del PSC de Sant Cugat a que treguin la "C" d'una vegada del seu nom i posin la E (PSE). Segur que s'hi sentiran més còmodes i així ningú es confondrà pensant el que no és.

Des de la CUP, a més, aprofitem per demanar a l'alcalde que reflexioni i faci marxa enrera en la seva decisió de penjar la rojigualda a l'ajuntament de la nostra ciutat.