La CUP proposa l'abstenció activa a les eleccions al Parlament espanyol

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Sant Cugat aposta per l'abstenció activa perquè 'mai s'ha aconseguit res fent política a Madrid'. La formació independentista proposa votar a les urnes que la Plataforma pel Dret a Decidir posarà el carrer el mateix dia de les eleccions al Parlament espanyol.

La inexistència d'un partit realment independentista, l'incompliment de promeses en temes com la MAT o el Túnel de Bracons i la situació que crea la llei de partits són els arguments que han portat a la CUP a demanar que no es voti a cap formació de les que concorren a les eleccions espanyoles del 9 de març.

Segons les necessitats de cada territori les CUP promouen l'abstenció, el vot en blanc o votar nul. A Sant Cugat la CUP ha optat per demanar l'abstenció activa per mostrar que hi ha altres opcions de participació política.

Així ho ha explicat el portaveu de la CUP, Guim Pros.

Guim Pros

Hi han altres formes de participació, com la que proposa la Plataforma pel Dret a Decidir el mateix dia de eleccions.

Escolta-ho

La CUP proposa participar en la iniciativa de la Plataforma pel Dret a Decidir.

marc sala

Noticia difosa el 28/feb/08