Èxit de la Calçotada Popular per l'autogestió

A les penes calçotades !

Avui, entre calçot i calçot i en una de les places més boniques i emblemàtiques de Sant Cugat, ens trobem envoltats i envoltades d’amics i amigues en el que vindria a ser un punt de partida simbòlic de dos mesos de feina que ens esperen molt intensos fins arribar al 22 de maig.

El projecte de la CUP a Sant Cugat va néixer el 2003 i, sobretot a partir de les darreres eleccions municipals, l’any 2007, és quan més visible s’ha fet la nostra tasca. Han estat, des d’aleshores, quatre anys de molta feina a tots els nivells (de creixement intern de la militància, de parlar amb molta gent,  entitats i col·lectius per anar creant sinèrgies, de formació política en tots els camps perquè nosaltres no en sabem de tot, d’intentar tenir constantment projecció pública realitzant multitud d’actes, d’anar apropant persones cap al nostre projecte polític) i, ara que ens acostem a la data del 22 de maig, volem aconseguir que es visualitzi que tot el que hem fet té resultats materials.

A totes les persones que sou avui aquí us volem fer partíceps de la nostra manera de fer i entendre la política. Nosaltres, les persones que formem part de la CUP, som molt conscients que formem part d’una eina col·lectiva que el què busca és transformar la societat i fer-la més justa. Tenim molt clara la nostra concepció de com volem que sigui Sant Cugat i sabem que amb l’ajut de totes les que avui esteu aquí i de les que no han pogut venir podem aconseguir que d’aquí dos mesos entri a l’ajuntament una veu clarament crítica amb com s’han fet les coses fins ara.

El joc electoral fa que, a partir d’ara, segurement la nostra presència als mitjans es vegi força reduïda. La política “oficial” té aquestes coses, i els hi convé mantenir-les per tal de provocar que res no canviï massa. És per això que us animem a fer córrer la veu del nostre projecte perquè arribi a tots els racons de la nostra ciutat. Cal q