El 10 de setembre OBRIM l'Auditori de Sant Cugat amb OBRINT PAS (en acústic)

Per la vígilia de la Diada, el 10 de setembre a les 21 h, obrirem l'Auditori amb Obrint Pas. Un acte que vol ser més que un concert, i vol denunciar públicament la manca d'espais a Sant Cugat i el model cultural que impera al nostre municipi. És per això que us animem a participar d'aquest concert, perquè un altre Sant Cugat és possible i necessari !

Companys i companyes

Us animem a venir al CONCERT que fem al Teatre Auditori de Sant Cugat el 10 de setembre amb Obrint Pas (en acústic) i un petit acte polític amb Parlaments de la CUP Sant Cugat i Dissidència Sònica.

Amb el lema de PER LA DIADA, OBRIM L'AUDITORI, volem denunciar la falta d'espais que hi ha a Sant Cugat alhora que volem criticar el model cultural que impera al nostre municipi.

Us animem a totes i tots a venir ! Trobareu les entrades per internet a http://www.teatre-auditori.santcugat.cat/espectacle/1374/per-la-diada-obrim-el-teatre-auditori
També es poden comprar al Casal Popular la Guitza, al Terra Dolça o a les oficines del Teatre Auditori de Sant Cugat