AVUI, TOTS I TOTES AL PLE EN DEFENSA DE LA PÚBLICA I CONTRA LES RETALLADES !

AVUI, DILLUNS 18 DE JUNY, CONCENTRACIÓ DAVANT L'AJUNTAMENT A LES 18:30 EN DEFENSA D'UNA EDUCACIÓ PÚBLICA I DE QUALITAT I CONTRA LES RETALLADES.

Aquest dilluns 18 de juny toca Ple Municipal i, entre moltes coses, es podrà debatre per fi la moció presentada del col·lectiu docent de la nostra ciutat en defensa de l'educació pública i contra les retallades. Una moció, d’altra banda, que serà presentada en el mateix ple pels mateixos mestres.

Per la CUP, la defensa d’una educació pública, en català i de qualitat és una prioritat i és per això que sempre ens hem posicionat i lluitat en contra les retallades que està patint l’ensenyament al nostre país així com l’intent constant de privatització encoberta.

Des d’aquí, doncs, tot el nostre suport a la comunitat docent de Sant Cugat i les seves justes i legítimes reivindicacions.

Com ja va passar a l’anterior Ple, el col·lectiu docent ha tornat a convocar una concentració davant l’Ajuntament que esperem sigui multitudinària. La novetat és que aquest cop, sí es debatrà la moció que ells mateixos porten a Ple Municipal i és de justícia que tots els que ho vulguin puguin seguir el debat i l’esdevenir del ple.

És per això que, davant l’interès col·lectiu que suscita aquesta moció, demanem a l’Ajuntament de Sant Cugat i l’Equip de Govern que tingui en compte aquest factor i obri les portes del Ple a tothom perquè aquest pugui ser seguit per tots aquells i aquelles que ho desitgin.

Sempre que a l’Ajuntament li ha interessat ho ha fet però, curiosament, quan ha volgut silenciar el malestar social en els casos de sanitat o educació no han permès l’accés al Ple dels diferents col·lectius en la seva totalitat.

Per tant, en aquest cas, davant l’interès col·lectiu de la moció i tot el que ens hi juguem i en pro de la llibertat d’expressió i la normalitat democràtica exigim que s’adapti la Sala de Plens de l’Ajuntament de Sant Cugat perquè aquest doni cabuda a tota la gent que vulgui seguir en directe i present el debat de la moció en defensa d’una eduació pública i de qualitat i contra les retallades.

CUP Sant Cugat

13 de juny de 2012