ACTE VALORACIÓ 1 ANY A L'AJUNTAMENT I PRESENTACIÓ DEL LLIBRE DE LA CUP. DIJOUS 14 a les 20 h. al TERRA DOLÇA

A vosaltres, per la feina

feta. Gràcies !

Companys i companyes

Ara fa una mica més d'un any la veu de la Candidatura d'Unitat Popular de Sant Cugat (CUP) entrava a l'Ajuntament amb un suport de més de 2300 vots que ens van donar dos regidors. Recordem aquell moment com un dels episodis més importants de l'esquerra independentista i transformadora dins la vida del nostre poble però, sobretot, recordem el suport rebut per una part important de la ciutadania, moviments socials, entitats i col·lectius del poble i tot el que es va generar al nostre voltant que ens va empènyer a assolir aquesta fita, un pas imprescindible per aconseguir l'anhelada unitat popular.

Entre els molts suports que vam rebre, però, creiem que n'hi ha un que es mereix el nostre més sincer reconeixement: el vostre gest de fer néixer des de l'anonimat un manifest sota el nom de 'És l'hora'. Més de 240 persones veu decidir signar lliurement aquest manifest on donàveu suport al nostre projecte municipalista i ens demanàveu que havia arribat l'hora de trencar amb el model actual de Sant Cugat i fer entrar una veu rupturista i transformadora a l'Ajuntament. Sens dubte una iniciativa imprescindible que va ajudar a obtenir els resultats, però millor encara, una inciativa que reflexava a la perfecció la nostra manera d'entendre la política: sentiment, compromís i acció.

Ara que ha passat un any volem fer la vista enrera i valorar amb tots vosaltres la feina feta i, sobretot, agraïr-vos el vostre suport al projecte de la CUP. Perquè si una cosa tenim clara és que la CUP som tots i totes i sense vosaltres la nostra tasca no s'aguantaria ni tindria sentit. És per això que us volem convocar el proper dijous 14 de juny a les 20 h. al Terra Dolça on aprofitarem l'Acte de presentació del llibre de la CUP que acaba de sortir al carrer per fer una valoració d'aquest primer any de feina i on ens faria molta il·lusió veure-us-hi per agraïr-vos públicament la feina feta.

Moltes gràcies per tot i ens veiem el dijous

Visca la terra !