Suport als i les indignades de la Plaça Octavia de Sant Cugat

Davant el fet que l'acampada de Sant Cugat i l'assemblea de la mateixa han decidit aguantar acampats fins diumenge, volem manifestar el nostre total entusiasme i alegria.
Tothom sap que les condicions que ens està tocant viure són més dures que mai i que la indignació que vivim, malauradament està justificadíssima.
Però no per això és menys il.lusionant i esperançador que dia rere dia, centenars de persones es trobin, com en una àgora pública, per dir que prou. Que prou d'aquest sistema econòmic que no hem escollit i que no ens satisfà, que prou de democràcies representatives que ens allunyen de les regnes del nostre destí. Que prou d'explotar el planeta. que prou de que regni l'avarícia i no el sentit comú. Que aquest sistema de sistemes no és just feia temps que ho sospitàvem, però potser ens feia falta, trobar-nos per pensar col.lectivament com seria un poble, un país, un món millor. Perquè pensar-lo és avui més necessari que mai, i fer-lo demà serà imperatiu.
Precisament per això, perquè creiem en la construcció col.lectiva, en la que neix del respecte i el desig de millorar, que encoratgem a tots els santcugatencs i santcugatenques a participar-hi, deixar la seva veu, i sobretot a aprofitar aquest moment inèdit de confluència i democràcia real al nostre poble.
I als acampats i acampades abraçades solidàries i tot el nostre suport en aquesta explosió de dignitat i en aquesta lluita agosarada i necessària d'assenyalar els indignes. Esperem que l'acampada segueixi el curs, i que sigui quin en sigui el resutat, serveixi per esquerdar definitivament el pensament únic i hegemònic l que diu que som éssers individualistes, que tenim el món que ens mereixem, i que res es pot canviar.
Qui lluita pot perdre, qui no lluita ja ha perdut.
Candidatura d'Unitat Popular de Sant Cugat