NOSALTRES JA HEM GUANYAT …

Sempre hem entès que la política va molt més enllà de posar una papereta en una urna cada quatre anys. No sols ho hem entès sinó que ja fa molts i molts anys que ho portem a la pràctica construïnt alternatives al carrer i incentivant la participació de la gent en el fet polític diari. És per això que, passi el que passi diumenge, nosaltres ja hem guanyat.
Ja hem guanyat perquè hem estat capaços i capaces de demostrar que hi ha altres maneres de fer i entendre la política; perquè hem deixat de ser un grup de joves que “fa gràcia” per pasar a esdevenir una realitat que planteja i porta a la pràctica un projecte polític sòlid; perquè hem anat veient amb molta il·lusió com cada cop més gent ha anat creient en aquest projecte; perquè he manat comprovant que a Sant Cugat hi té cabuda un projecte polític transformador de veritat; perquè no hi ha res més bonic que comprovar que tot allò que proposem cada cop atrau a més gent; perquè hem aconseguit fer visible un Sant Cugat que semblava invisible; perquè …
I ara ens agradaria fer entrar tot això a l’ajuntament. Aconseguir que el carrer, les entitats, els col·lectius i la participació real entrés a l’ajuntament seria la cirereta del pastís, un premi a molts i molts anys de feina que crec, sincerament, que ens mereixem.
I és perquè volem celebrar aquesta victòria amb vosaltres us animem a participar aquesta nit a l'acte final de campanya que celebrem a la Unió a partir a les 19.30 h.
CUP Sant Cugat