La CUP vol que l'Ajuntament demani la retirada de la Reforma Laboral

L'aplicació de la nova Reforma Laboral - la vuitena des de l'aprovació dels estatut dels treballadors l'any 1980 - suposa un pas més en la precarització dels drets de les treballadores i treballadors. Aquesta és una tendència que han compartit, en les diferents reformes, els successius governs de PP i PSOE. 

La reforma anunciada suposa un salt qüalitatiu i qüantitatiu en la pèrdua de drets i garanties laborals.

Aquesta és una nova retallada de drets que dóna via lliure als desitjos de la patronal, amb la reducció dels tràmits administratius pels ERO o que dóna prioritat al conveni d'empresa per davant del sectorial. D’aquesta manera, es deixa als treballadors de les empreses mitjanes amb poca presència sindical i sotmesos a la pressió patronal. Aquestes mesures suposen, de facto, “la fi de la negociació col·lectiva”.

Fem una crida per respondre-hi de forma contundent i anunciem que el PP trobarà a la gent de la CUP plantant cara contra aquesta nova agressió. Així mateix participarem de totes aquelles mobilitzacions impulsades per les organitzacions socials i sindicals per la defensa dels nostres drets.

És per tot això que al Ple municipal del març presentem una moció on instem al nostra Ajuntament que demani la retirada de l'esmentada Reforma i que no l'apliqui. Així com insti a les empreses i serveis que té subcontractats perquè tampoc apliquin la Reforma Laboral