Aquest és el matí d'un llarg i gran dia...

Aquest és el matí d'un llarg i gran dia...

Els i les membres de l'assemblea de la  Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Sant Cugat volem comunicar al conjunt dels santcugatencs i santcugatenques la satisfacció i alegria pels resultats obtinguts als passats comicis, a la vegada que donar les gràcies a totes les persones col.laboradores i simpatitzants que han participat del projecte d'Unitat Popular, així com finalment les que han decidit donar suport a les urnes el passat diumenge. Ens sabem dipositaris de la confiança de moltes persones, de molts joves, desenganyats i desenganyades amb unes esquerres que ja feia massa anys que estaven a la deriva ideològica, de molts que se sentien exclosos i sense veu..

També volem felicitar als companys de la resta de CUP'S d'arreu del territori, amb els que hem aconseguit més de 100 regidors, fet que ens anima encara més a seguir treballant des de l'assemblearisme, el treball de base i la defensa dels drets socials, perquè mica en mica amb humilitat i fermesa estem demostrant que sí que hi ha una altra manera de fer política.

Tampoc podem obviar la crescuda de la dreta arreu del territori i a la nostra ciutat. Ens entristeix i ens preocupa, i aquí com sempre, mantenim que serem garants del combat a la mentida, la demagògia i la difamació. No es pot retorcedir amb la xenofòbia, l'homofòbia ni qualsevol discurs que signifiqui involució en el terreny dels Drets Humans.

Per últim volem incidir en els resultats de Sant Cugat (1000 vots en blanc i 600 de nuls i un alt nivell d'abstenció) que ens demostren de la desídia que el sistema de democràcia representativa ha generat, les castes de polítics professionals i la separació entre la voluntat popular i el fer “polític tradicional” és per això que volem posar el nostre empeny en que aquest quatre anys, siguin de lluita conjunta per fer sortir l'Ajuntament al carrer però també per entrar a l'Ajuntament. I fer-ho posant al servei de la ciutadania la nostra veu i el nostre treball per assolir l'anhelada Unitat Popular cap a un país lliure i just socialment

Volíem despertar...i ho hem fet.

Aquest és el matí d'un llarg i gran dia.

Candidatura d'Unitat Popular de Sant Cugat del Vallès