La CUP Sant Cugat prioritza la lluita contra les retallades

La CUP aposta per fer una oposició frontal dins el consistori i aportar una 'veu transformadora al ple' que, segons Bea, era necessària. Bea explica quines són les prioritats dels independentistes. Són declaracions a Cugat.cat.
IGNASI BEA: Cal fer una oposició ferma contra les retallades. Plantejarem alternatives al model de ciutat
D'altra banda, la CUP encara no ha decidit com s'organitzarà el seu grup municipal, però en els propers dies convocaran una assemblea per establir les línies bàsiques d'actuació a l'Ajuntament. Bea ha recordat que els regidors són portaveus de l'assemblea dins el consistori. A més, ha afegit que la CUP aposta per les rotacions dels regidors i ha dit que no cobraran el sou íntegre. Bea ha subratllat que continuaran treballant des del carrer.
IGNASI BEA: No volem perdre ni perdrem la nostra essència. Entrem a l'Ajuntament, però amb un peu a fora per tenir contacte i seguir treballant al carrer
ÀGATA GUINÓ
NOTICIA DIFOSA EL 27/MAY/11