ARA SÍ, DESPERTEM SANT CUGAT !

El 22 de maig, comencem a Despertar Sant Cugat!
És l’hora de despertar d’una llarga letargia, de construir el Sant Cugat que volem
i creiem possible. És l’hora de fer política entesa com l’eina del poble, de crear i
construir un món millor, és l’hora d’alçar-nos i despertar, ara, és l’hora de la CUP.
El nostre programa electoral és fruit d’una il·lusió col·lectiva, una il·lusió que s’ha
materialitzat gràcies a les aportacions dels Punts de Trobada així com també de
totes aquelles que ens heu fet arribar propostes i suggeriments mitjançant els
sopars tertúlia, el document de 125 propostes per Sant Cugat, la web etc. Si avui
som a les portes d'entrar a l'Ajuntament és gràcies a la feina intensa dels últims anys. Compartint experiències i lluites amb entitats de la ciutat.
El 22 de maig a Sant Cugat tenim la oportunitat de fer entrar al consistori una força d'esquerra transformadora, municipalista, radicalment democràtica, independentista i ecologista. Des de la CUP fem una crida als i les santcugatenques a confiar en la CUP per començar a despertar la nostra ciutat.