LA CUP SANT CUGAT DECIDEIX NO CONCÓRRER A LES ELECCIONS DE L'EMD VALLDOREIX

Posicionament de la CUP Sant Cugat respecte les

eleccions a la presidència de Valldoreix

En aquestes properes eleccions municipals, la Candidatura d’Unitat Popular, després d’un intens debat entre la militància, hem decidit no concórrer a les eleccions de la presidència de l’EMD de Valldoreix pels següents motius:

-La CUP ens caracteritzem pel treball de base, una gran part de la nostra feina es basa en participar de les lluites que hi ha al carrer, organitzades des de la societat civil. A Valldoreix, malauradament no hem participat amb prou regularitat, com per haver aconseguit arrelar el nostre projecte d’Unitat Popular.

- La CUP no ens movem per interessos electoralistes, és per això que entenem que no podem presentar candidatura a la presidència a l’EMD, només pel simple fet de buscar cadires a les institucions.

-     La CUP és una eina política que treballa per la ruptura i per la regeneració democràtica, per tant, no ens sentim còmodes entrant a cap coalició que no aposti clarament per la regeneració, es per això que no participarem de cap candidatura, ja que al nostre entendre cap de les que hi ha,aposta clarament per aquestes dues condicions.

- El nostre projecte polític, és clarament d’esquerres i per la transformació social, per aquest motiu, no participarem ni demanarem el vot per cap candidatura de les que es presenten a les eleccions la presidència aquest proper 24 de maig.

- Que no ens presentem a les eleccions a la presidència, no vol dir que no tinguem cap proposta política per capgirar Valldoreix, ans al contrari, en tenim moltes i en els punts de trobada que hem fet han sortit encara més. Aquestes propostes formaran part del nostre programa polític al municipi.

- La CUP, com a part integrant de la candidatura a l’Ajuntament de Sant Cugat CUP-Procés Constituent, desitgem que Procés Constituent i la candidatura de la que forma part a Valldoreix treguin els millors resultats possibles a les presidencials.

-Les persones de la CUP que vivim a Valldoreix, conscients de la importància del treball al carrer, seguirem treballant des de la base, en entitats veïnals, associacions de mares i pares,…. Per fer de Valldoreix un lloc viu i participatiu.