La CUP de Sant Cugat demanarà en Ple Municipalel desplegament logístic per celebrar la Consulta del 9N

La CUP demanarà al ple municipal que garanteixi el desplegament logístic necessari per a la consulta del 9N. A través d'una moció, el partit sol·licitarà que, a partir del 21 d'octubre, s'hagin cedit els espais municipals per dur a terme actes de campanya i que els plafons per a la propaganda electoral estiguin disponibles i repartits per la ciutat.

MOCIÓ DEL GRUP MUNICIPAL DE LA CUP DEMANANT EL DESPLEGAMENT LOGÍSTIC PER LA REALITZACIÓ DE LA CONSULTA EL PROPER 9 DE NOVEMBRE.

1. Atès que el passat 19 de setembre el Parlament de Catalunya va aprovar per amplia majoria ( 106 vots a favor i 28 en contra) la llei de consultes populars no referendàries.

2. Atès que  el passat 27de setembre el president de la Generalitat  Catalunya va signar el decret de convocatòria per celebrar una consulta sobre la independència de Catalunya.

3. Atès que a Sant Cugat del Vallès hi ha una àmplia majoria de la societat que vol exercir el seu dret a votar en una consulta.

4. Atès que la massiva mobilització ciutadana del passat dimarts 30 de setembre  va ser un clam en favor del dret a decidir.

5. Atès que els i les representants del consistori ens devem a  la voluntat popular dels i les santcugatenques.

6. Atès que és competència municipal la cessió d’espais públics per la propaganda electoral.

Per tot això, el Ple Municipal de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès adopta els següents ACORDS:

PRIMER.  Es compromet a tenir preparats els espais electorals per poder fer difusió de les diferents opcions que es poden votar a la consulta del 9 de novembre.

SEGON. Que a partir del dia 21 d’octubre estaran els plafons i espais corresponents a la propaganda electoral posats i repartits per tota la ciutat, per facilitar a totes les opcions la difusió de la seva opció de vot.

TERCER. La cessió dels espais i locals municipals per la realització dels actes de campanya de totes les opcions de vot, a partir del dia 21 d’octubre del 2014 fins el dia abans de la consulta.